Voorop in logistieke klantenservice: de methode van Kris De Leeneer BV

Bij KDL staat klantenservice op nummer één. We zetten ons volledig in om je topkwaliteit ondersteuning te bieden. Met passie, duidelijke communicatie en een focus op oplossingen zorgen we dat jouw logistieke wensen vervuld worden.

1.   Ondersteuning en ontzorging
Bij KDL staat jouw tevredenheid centraal. We zijn er trots op dat we jou kunnen ontzorgen in je logistiek proces. Onze doelen voor klantenservice zijn:

  • Het bieden van heldere communicatie
  • Proactief zoeken naar oplossingen

Of het nu gaat om het verwerken van orders, het volgen van zendingen of het tegemoetkomen aan specifieke behoeften, bij KDL geloven we dat geen enkele vraag te veel is.

 

2.   24/7 bereikbaar
Binnen ons bedrijf hebben we de klantenservice volledig geïntegreerd in onze logistieke processen waardoor we onze klanten 24/7 bereikbaarheid kunnen bieden. Je kan dus op ons rekenen, op elk moment van de dag.

3.   Inspelen op trends en veranderingen
We zijn ons scherp bewust van de opmars van digitalisatie binnen de logistieke klantenservice. Door actief in te zetten op analytics, tracking en de nieuwste technologieën, positioneren we onszelf sterk voor de toekomstige uitdagingen.

 

4.   Rechtstreeks contact met verschillende diensten
Bij KDL hebben we directe communicatielijnen opgezet, zodat klanten rechtstreeks contact kunnen opnemen met ons warehouse, transportplanners en het managementteam.

Van last-minute wijzigingen in leveringen tot het snel oplossen van logistieke uitdagingen: we hebben talloze situaties meegemaakt waarin onze klantenservice een cruciale rol heeft gespeeld bij het oplossen van logistieke problemen.

Benieuwd naar hoe onze klantenservice jouw logistieke behoeften kan vervullen? Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek wat KDL voor jou kan betekenen.