Warehouse Administrator
gezocht

Zorg jij voor een efficiënte en
georganiseerde werking?

KDL is een bloeiende onderneming en een betrouwbare speler in de logistieke wereld. Wij bouwden een nieuw distributiecentrum in Lokeren en gaan volop voor: Anders. Beter. Groter. 

Het gebouw is 28 meter hoog met 10.000 m² werkvloer die rechtstreeks aansluit op de volautomatische magazijnwerking. De opslag van goederen, verpakking, etikettering en gerelateerde e-commerce logistiek is gecentraliseerd in éénzelfde gebouw. Dankzij slimme automatisatie beschikken we over een state-of-the-art magazijn met plaats voor 45.000 pallets. 

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar ervaren Warehouse Administrator die ons team komen versterken. Als Warehouse Administrator ben je verantwoordelijk voor het administratieve beheer van ons magazijn waarbij je zorgt voor een efficiënte en georganiseerde werking. Je bent een belangrijke schakel tussen de verschillende afdelingen en hebt een hands-on mentaliteit. Daarnaast beschik je over sterke leiderschapskwaliteiten en ben je goed in klantencommunicatie. 

Wat wil dit zeggen?

  • Beheren van het Warehouse Management Systeem (Dynaman) en zorgen voor een nauwkeurige en tijdige invoer van orders in het systeem. Je bent computervaardig. 
  • Coördineren en superviseren van dagelijkse magazijnactiviteiten, waaronder het ontvangen, controleren en verzenden van goederen.
  • Communiceren met klanten om orders te verwerken, vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen.
  • Handhaven van veiligheids- en kwaliteitsnormen in het magazijn.
  • Je werkt actiegericht en bent hands-on: omgaan met ad-hoc verzoeken en problemen oplossen op een oplossingsgerichte en efficiënte manier.
  • Zorgen voor een efficiënte en gestroomlijnde communicatie tussen verschillende afdelingen. Je spreekt een vlot mondje Nederlands en hebt een basiskennis Engels en Frans (vooral durven spreken is bij deze laatste twee belangrijk). 

Wat wij jou bieden?

  • Voltijds werken (38 uur) in een van de modernste distributiecentra van België aan de E17. 

  • Je komt terecht in een 2-ploegensysteem (week 1: 5u-13u | week 2: 13u-21u) 

  • De kans om een belangrijke rol te spelen in het optimaliseren van onze magazijnactiviteiten. 

  • Een open bedrijfscultuur waar iedereen écht telt en actief mag meeschrijven aan de toekomst.

  • Ontspanning na inspanning dankzij de 20 verlofdagen, 6 betaalde ADV-dagen én 4 sectorale verlofdagen (waarvan 1 na een jaar dienst).

  • Aantrekkelijk salaris met mooie extra’s waaronder maaltijdcheques van €8, ecocheques, extra geschenken (zoals voor de Dag van de Chauffeur) en een hospitalisatieverzekering. 

    Solliciteer jij?